9 Haziran 2011 Perşembe

KIRMIZI ÇİÇEKLİ PAZEN ELBİSE

Bu kış dikmek için bir sürü renk renk pazen kumaş almıştım. Planlarımda ablama etek ve benim canımın içi Ece'ciğimle bir örnek jile dikmekde vardı. Ama annem, kalbinin durmasıyla başlayan ve bir ölüm kalım savaşı verdiği bir hastalık süreci geçirdi. Dolayısıyla bu kış yapılacak planlar bir daha ki kışa kaldı ki çok da önemli değil. Çünkü annem, Allah!a bin kere şükürler olsun ki sağlıklı ve aramızda:)))))

Yani sözün kısası onca pazen kumaştan bir tek aşağıdaki elbiseyi dikebildim. Burda dergisinden çıkarmış olduğum ve bi dolu detayı olan bir elbise. Lakin çok kulllanışlı oldu. Siyah bir çorap ve bir çizme ile sıcacık giyilebilmekte. Pazeninde anlamı bu değilmi zaten...





Yaka kısmı dik yaka ve düğmeli ve sağlı sollu pileleri var.
Genelde ne yapacağıma çok hızlı karar veririm ama nedense bu düğmelerin yeşil mi kırmızımı olaması gerektiğini bir hayli düşündüm. Sonunda benim kararımda yeşil galip geldi.



Elbisenin model gereği etek kısmı çok geniş ama biliyorsunuz pazen kumaşlar genelde tek en. Dolayısıyla kumaşımın eni eteğimin genişliğine yetmedi. Ben de desenin karışık olmasını fırsat bilerek kumaşa ek yaptım, düz bir kumaş olsaydı belli olacak ve çok kötü görünecekti. Ama bu desende belli bile olmadı...



Kıyafetleri henüz üzerimde fotoğraflayamadım ama çok yakında o da olacak:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum:)