28 Haziran 2011 Salı

Dantel detaylı, sırtı çapraz elbise

Bu elbisenin, kalıbını çıkardım, biçtim anneme teslim ettim. Gördüğünüz elbise sonra dikilmiş, ütülenmiş olarak bana bu şekilde geldiiii. Analayacağınız çok kolay bir dikiş oldu:) Hiç yorulmadım:)
 Geçen senenin burda dergisinden bir model. Kumaşını Eminönü'nden aldım, pamuklu poplin olsa gerek. Pazen kumaşlarımı aldığım kumaşçıdan aldım. Gelelim detaylara;

 Elbise robadan ve basen kısmından büzgülü olarak birleştirilmiş 3 parçadan oluşuyor.
Yaka ve etek kısmına , dantel geçtik, hemde anneannemin gençkene işlediği bir danteli...:) Ben çok beğendim tepe tepe giyiyorum ve çok rahat bir model, yazın giy çık, efil efil...



Sırtının çapraz detayı çok şık duruyor, annemin dediğine göre bu kısmı biraz el oyalamış ama değmiş vesselam.



5 yorum:

  1. ikinizinde eline sağlık iyi günlerde giyin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. maviii ; çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. elbise çok şık,arkasının çarpraz olmasıyla spor,dantel ve mini çiçekli olmasıylada son derece romantik olmuş.biraz daha günlük ve şık olması için (ki oldukça şıkk anneciğinin ellerine sağlık)ben olsam içinden 2 renk seçer ve kare büyük 2 cep dikerdim.hooopp olurdu bana dahada spor ama romantik elbise:))keşke bende dikiş dikebilsem yaaaa

    YanıtlaSil
  4. merhaba.siz izleyicimmişsiniz fakat ben yeni farkettim.kusura bakmayın.elbise çokkk tatlı olmuş.dantel detaylarına bayılırım, romantik bir elbise :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. designbyeda, çok teşekkürler ben de sizi keyifle takip ediyorum... takipleşmeye devam:)

    YanıtlaSil

yorum:)